Kelp organizuje spotkania i powiązane dokumenty
Aplikacja pomaga zarządzać posiadanymi informacjami, dzięki czemu możesz osiągnąć więcej podczas współpracy podczas spotkań. Zapewnia prosty i intuicyjny interfejs, dzięki czemu możesz szybko i łatwo zarządzać odwiedzanymi witrynami, utworzonymi dokumentami i osobami, z którymi pracujesz.
Porządkuje informacje w szybki i prosty sposób, dzięki czemu możesz zarządzać swoimi projektami i współpracować nad dokumentami w taki sam sposób, w jaki spotykasz się i rozmawiasz z osobami, z którymi pracujesz.
Kiedy odwiedzasz witrynę, Kelp automatycznie znajdzie i zasugeruje odpowiednie pliki, więc nie musisz pamiętać linków ani tagów, które utworzyłeś. Kelp aktualizuje informacje i spotkania, dzięki czemu możesz używać telefonu komórkowego jako miejsca spotkania lub miejsca na informacje, które musisz omówić podczas spotkania.